onsdag, mai 25, 2011

Det er Peon-tid!

Det er litt lenge mellom innleggene mine for tiden. jeg vet ikke helt hva jeg skal skylde på, annet enn at jeg føler jeg henger i en strikk for tiden og springer mellom det ene og det andre. Nå håper jeg snart at ting kan roe seg ned litt, slik at jeg kan få tid til å gjøre ting jeg har lyst til.

Som foreksempel dating med symaskinen min! Har kjøpt meg et par meter med et nydelig sommerfrotte som jeg hadde tenkt skulle bli en tunika. " til helga, kanskje!?!)



En av tingene som tar mye tid er at vi holder på å flytte til nye lokaler med jobben min. Å guri for en jobb!!! Håper og tror at det blir bra til slutt, men det er mye som skal ordnes, ryddes og flyttes. Takk og lov for store blå arkiv, sier jeg bare!

Utenfor det nye lokalet vårt vokser det flotte Peoner, og de blomstrer akkurat nå. Fristelsen for å ta med noen hjem ble for stor o gnå står de og pynter opp stua mi. En uvant farge siden jeg normalt kjøper lyse rosa eller helst hvite. Men dør vel ikke av litt farge innimellom...

Nå titter jammen meg sola frem etter dagesvis med regn og da stiger humøret straks litt.

Ha en super kveld alle mine skjønne lesere :)


1 kommentar:

Karna sa...

Fantastisk nydelige blomster, elsker peoner i alle farvene de kommer i...fantastisk fine!

Tusen takk for fine ord, det varmer!