mandag, mai 09, 2011

Ny kjole til Sessa, og jakke til kongen av havet!

Det har blitt ny kjole til Sessa. Mønsteret er fra S&S, stoffet har jeg kjøpt hos Martha. Kjolen har "ballong" effekt og jeg ble ganske så fornøyd med den. Sessa syntes også den var fin med alle dyrene på.



Lille Martin som er selvutnevnt "kongen av havet" ( akkurat som Kaptein Sabeltann) har fått sydd ei hvit college jakke, med merke på ryggen. Håpet er at når Mammaen har fått vasket den et par ganger vil ryggmerket rulle seg litt i kantene.








Jakken har ribb nederst, på ermene og i halsen. Det skulle egentlig ha vært en hette på den, men den kuttet vi ut fordi den ble for tung. Kunne selvfølgelig ha gjort hetten mindre, men fant ut at den ble like fin uten.


I morgen skal jeg og symaskinen på date igjen. Da skal vi møte en ny gjeng med sy-glade damer. Det gleder vi oss supermasse til. Jeg er utrolig spent på hva andre syr, og jeg er veldig klar for nye impulser og ideer. Tenker at jeg kanskje skal sy et par små bommulsbukser som skal få bli med på marked på lørdag.

Ha en vidunderlig uke dere, så sneiks vi :)



1 kommentar:

Mitt Landliv sa...

Så utrolig flink du er til å sy! Drømmer om å få til noe sånt etterhvert, må bare lære meg å sy først ;)

Fant bloggen din helt tilfeldig, og kommer gjerne igjen så jeg legger meg til som følger:)

Ha en fin uke!