torsdag, mai 19, 2011

Kurs med Passion for baking Manuela

Nå klarer jeg ikke å holde på det lengre...
Husker du at jeg for et par innlegg siden var sprekkeferdig av lyst til å fortelle en hemmelighet?
Nå er det meste klart og jeg er kjempe fornøyd. Manuela som skriver bloggen Passion 4 baking
kommer til Lyngdal for å holde kurs i pynting av cupcakes.

Manuela har daglige innlegg der hun lager de lekreste kreasjoner og har du ikke vært innom siden hennes, kan jeg love deg at tennene dine vil svømme i vann...
Passion 4 baking har blitt kåret til Norges mest elskede blogg, og hun har daglig flere tusen lesere. Jeg synes det er fantastisk at hun vil komme til Lyngdal å holde kurs!





De kursene Manuela har hatt til nå har hatt fulltallig påmelding 3 dager etter at de er lagt ut. Jeg håper at det blir tilfelle i Lyngdal også.






Kurset blir i helgen 24.-26.juni på Rosfjord Strandhotell. Påmelding kommer så fort alt er i orden. I mellomtiden sier jeg bare GLED DEG, for det gjør jeg :))



Bildene i dette innlegget er lånt fra http://www.joyofbaking.com/






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei der !!
Melder du meg på samtidig med deg???
Du er bedre til å ordne ting enn meg :)
Stor klem fra meg i Lia

Anonym sa...

Å nei å nei det hadde vært så gøy, men jeg kan ikke den helga ;-(