onsdag, april 20, 2011

Oliver + Yvonne = Sant

Har du sett noe så nusselig som de to på bildet her? Dagens bilder er hentet fra Oliver Furniture. Et dansk merke som lager nydelige tremøbler både for stor og liten.

Jeg klarer ikke å se meg mett på bildene, og skulle uten problemer ha klart å plassere alle møblene rundt i huset vårt.



Jeg er spesielt svak for benkene og disse flotte garderobe skapene. Jeg har sett dette skapet i en butikk og det er utrolig flott, solid og - ja bare helt perfekt!


Denne lille benken kunne for eksempel lett ha blitt plassert på badet!


På kjøkkenet har jeg en slagbenk. I dag har jeg et par ludde og noen puter i den, men nå fikk jeg en ide om å sy et trekk til ei lita dyne- brettet i to- det blir sikkert godt å mykt å sitte i. Da er det jo også enkelt å ta av trekket og vaske det. Hmm- det får bli neste prosjekt når jeg skal til Stoff og Stil!



Nå skal det bli deilig med noen fri dager. Bare slappe av og kose seg. Det er meldt strålende sol over sørlandet og det betyr at det forhåpentligvis vil bli tilbragt noentimer ute i hagen å få den klar. Et kjapt overblikk har fortalt meg at der er nok å rydde opp i- så det er bare å ta frem trillebåren og hage hanskene.

Ellers har jeg booket et par dater med symaskinen. Nok å fylle dagene med ser det ut til.

Ønsker dere alle som en noen herlige dager. Tjolla hopp- tjolla hei!




2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Nydelige bilder og møbler. Alt som går i lyse(pastell)farger fanger hjertet mitt så.... hihi.

Ha en fin påske!!

Liv

Yvonne sa...

nydelige bøbler med tilbehør det finnes så mye fint i dansk design! kan ikke se meg mett jeg heller! hehe