fredag, april 29, 2011

Bryllup i England




I dag er det store bryllupet i England. Det forgje store bryllupet i landet var da Princess Lady Diana og Charles giftet seg for 30 år siden.


Jeg innrømmer glatt, selv om jeg ikke er fanatisk opptatt av kongelige at jeg gjerne skulle ha sittet forrand TV skjermen i dag og sett når hun kommer opp kirkegulvet i Westminster Abbey. Jeg kan bare tenke meg at hun må være en nydelig brud.






Hele England skor seg på bryllupet, og i flere reportasjer på TV den siste tiden har vi sett at det selges effekter som aldri før. Alt fra kopper og kar til klær, puter, dukker, parfyme og øh! kondomer! Jeg må jo si at mye av det synes jeg ikke er særlig pent. Men disse putene var jo faktisk litt stilige.






Jeg ville vel kanskje ikke akkurat ha hatt dem selv i min stue, men stilige synes jeg de var likevel.



Jeg får følge med på reprisen av tv sendingen og får helt sikkert sjangsen til å se bilder av brudekjolen.


Ønsker dere alle en fantastisk helg. Jeg skal jobbe og mannen skal spille bridge, men på søndag skal vi forhåpentligvis bare kose oss hjemme i hagen i dette godværet som vi har blitt velsignet med her på Sørlandet for tiden.




Og til de Royale i England: Gratulerer med dagen, må dere få et lang og lykkelig ekteskap.



Ingen kommentarer: