mandag, oktober 04, 2010

Zandvoort til begjær...


Er de ikke bare til å drømme seg bort i- bildene fra Zandvoort? Nå om høsten er det liksom tid for å studere bilder for å få inspirasjon til å gjøre det koselig i hjemmet. Det er liksom en slags ventetid mot jul.



Jeg var innom Slettvoll i avenyen i Kristiansand her om dagen. Selv om jeg ikke har råd til å kjøpe noen verdens ting der inne, er det fint og bare titte litt, det er heldigvis gratis enda. Jeg var jo egentlig inne for å be om den nye katalogen deres. Den fikk jeg, og den har allerede fått museører!


Slettvoll har jo mye brunt, og ikke så mye hvitt. Og selv om jeg har et inntrykk av at brunt er på retur, så er ikke jeg helt klar for det enda. Men jeg begynner så smått og lukte litt på det, og vurderer om jeg skal sy meg noen brune puter til å ha i min hvite Ektorp. Hva med deg, er du gira på litt brunt?



Alle bilder er lånt fra Zandvoort.

2 kommentarer:

Lakka sa...

Hei Yvonne,

Den Slettvollbutikken pleier jeg også å gå innom når jeg er i sørlandsparken, men bare for å sikle naturligvis;-) Jeg liker godt sandfarger, og nå om høsten er jo mørkere brunt også lunt og fint! Men møblene i tre forblir hvite hos meg også.

Vi har brukt våtromsmaling på panelplatene våre på badet. Vi dusjer ikke direkte på disse, men det blir jo endel fukt i rommet uansett. Den var i grunnen helt fin å male med, tørker fort:-) Lykke til med malekosten!


Klem

Anonym sa...

Den butikken bare elsker jeg..Hyggelig folk som jobber der også
Er nok mest glad i lyse møbler jeg, men da kan jeg jo tilsette litt farger med interiør detaljer
Ha ei god helg
Klem M