onsdag, oktober 13, 2010

Det nærmer seg...


21.oktober åpner IKEA sitt gigantiske varehus på Sørlandet. Jeg tror det er mange som meg som gleder seg til dette.
Jeg er så heldig at jeg har ( sikkert med 1000 vis av andre!) blitt invitert til føråpning nå til lørdag. Det skal bli deilig å slippe den lange kjøreturen til Sandnes, noe som nok betyr hyppigere besøk av Søta Brors stolthet.
Jeg har ikke noe spesielt på handle listen min til lørdag, men som sikkert flere kjenner til så blir det vel de obligatoriske 1500,- uansett. Jeg tror enda jeg har til gode å komme ut av en IKEA butikk uten noenting i posen.

Jeg skal selvfølgelig også innom stoff og stil en liten tur, og muligens blir det vel en tur innom Home & Cottage også. Sørlands parken begynner å få et veldig bra utvalg av butikker, og enda bygger de ut! Det ser rett og slett ut til at det ingen ende vil ta. Og det liker vi vel?...

1 kommentar:

Besta sa...

Jeg skal også inn på lørdag, og jeg har en lang handleliste:) Sees sikkert:)

klem fra marilyn