søndag, oktober 03, 2010

Et lite søndagsinnlegg!


Rosa sløyfe-pin med strass

Et lite søndagsinnlegg som ikke har noenting med hus og interiør og gjøre, men når alt kommer til alt- så er faktisk dette enda viktigere. Oktober er rosa sløyfe måned. Det er måneden vi får anledning til å støtte en sak som berører og kan komme til å berøre mange av oss. Brystkreft er skummelt, og selv om ikke jeg eller noen av mine nærmeste har blitt berørt vet jeg likevel om flere som har fått føle denne skumle kreft typen tett på livet sitt.
Jeg kjøpte denne flotte sløyfe pinsen i går og bærer den stolt i solidaritet til kvinnene som har blitt rammet og for å støtte aksjonen. Jeg oppfordrer alle mine blogg søstre til å gjøre det samme. Vær så snill og kjøpe en rosa sløyfe og bær den i hele oktober!



Ingen kommentarer: