tirsdag, januar 25, 2011

Verdens heldigste


På fredag var det klubb kveld. Ja hjemme kaller jeg det vel forresten syklubb, men det er vel helst et skalkeskul. Egentlig tror jeg ikke Mannen tror noe videre på den syinga heller. Jeg har jo til dagsdato aldri kommet hjem med noe jeg angivelig skal ha sydd på disse kveldene.
Det første han spør om- dersom han ikke har sovnet på sofaen er " var det noe nytt i dag?" Neida, bare det vanlige- svarer jeg. Skulle jeg har begynt fortelle, ville jeg jo ha holdt på resten av natta!!!
Denne fredagen var det noe som hadde med seg håndarbeidet. Ferdig produkt, men hvilken herlig overraskelse! Trine hadde strikka og tova disse herlige labbene til både Margot og meg. Spør om vi var både imponert og glade! Nå er jeg bare redd for at jeg skal slite dem ut. De skal ihvertfall bli godt brukt. TUSEN TUSEN TAKK :)

Tusen takk for gode råd og tips mht. innlegget i går. Det spørs om jeg klarer å kvitte meg med stolene. Men jeg må gå skikkelig i tenkeboksen om jeg skal male eller ikke...
I det siste har jeg også fått kommentarer fra bloggere jeg ikke var kjent med tidligere, og det er bare så morro. Tusen tusen takk til hver og en av dere.




1 kommentar:

Janne sa...

Det var litt av en overraskelse - så koselig:-)) Flotte tøfler. Kommer godt med i vinterkulden:-)
Klem