mandag, januar 31, 2011

Jepp, jeg er klar!


Jeg kan ikke få poengtert mange nok ganger hvor klar jeg er for at våren skal gjøre sin entre. Akkurat i dag beveger en seg med livet som innsats utenfor. Det er som Sessa sier: "superglatt" ute.
Har jeg forresten vist dere bilde av det herlige teppet vi fikk av lillesøster og svoger til jul? Jeg har selv valgt fargene, som går i lysblå, to grå farger og hvitt. Hun har heklet det i bommulsgarn fordi jeg liker det best.

Vårens første ladning med perlehyacinter er i hus. Den som står i kjøkkenvinduet er hvit- tror jeg. Men den har ikke sprunget ut enda. Den passer akkurat ned i en greengate lattekopp

Kremt- var visst ikke helt bloggifiserbart! Burde kanskje ha dekket til potten med litt mose. Men har jo ikke lyst til å dekke til de fine løkene heller...



Perlehyacinter er herlige! Jeg elsker blå fargen. Litt synd at de ikke står særlig lenge når de kommer inn, så en må skynte seg å nyte dem.
Ny uke- dere! en uke nærmere VÅR!!!

3 kommentarer:

Behindabluedoor sa...

Hei..
Utrolig fint teppe og ekstra gøy er det jo når en får en slik fin gave. Det er tross alt mange timers arbeid bak et slikt:))

Digget den store urna di med alle løkene oppi:))

Ha en fin ettermiddag.
KLem

Besta sa...

Det var et nydelig teppe:) flotte farger.
ha en fin uke.

klem fra marilyn

Janne sa...

Utrolig flott teppe:-) Nydelige farger!
Herlig med perleblomster - et godt vårtegn:-)
Ha en fortsatt fin uke

Klem