lørdag, januar 15, 2011

Lørdagskveld

Så var det lørdag igjen- ukene flyr og heldigvis for det, fordi det betyr at vi er en uke nærmere vår! Denne helgen er det jobbing på Lyngdals flotteste hotell som står på tapeten. I dag har jeg også bakt kake til i morgen. Familien har meldt sin ankomst i anledning en aldri så liten bursdags feiring. Ikke si det til noen, for jeg synes ikke akkurat det er noe å feire. Alder? 29- igjen...
Jeg lovet bilde av shoppingutbyttet i København forgje helg. Her ser dere noe av det som ble med hjem.
Jeg har blitt helt hekta på disse skjerfene fra Becksondergaard, og ikke mindre enn 3 nye ble med hjem. Kanskje ikke så rart at damen bak disken sa " Du kan virkelig lige disse tørkleder" på sin klingende dansk. Da jeg la 5 stk på disken. 3 til meg, og 2 som jeg skulle kjøpe for andre.
Joda, svarte jeg fine de!

Primulaer står i alle regnbuens farger i butikken og jeg kunne ha hatt dem alle sammen. Men så var det det med farger da! Best å safe og kjøre hvite. De er liksom så skjøre der de står og gir glede og forhåpninger til våren som skal komme.

Ønsker dere alle en fortsatt flott helg, så snakkes vi til uka.


Ingen kommentarer: