tirsdag, april 01, 2014

København



 
I helgen har jeg vært på tur til København. Har vært på tur med jobben, og der er det bare jeg og ei til jente- resten er mannfolk. Det kan noen ganger være litt kjedelig, men for min del var det helt supert. Jeg kunne bruke hele dagen på shopping!
På torget utenfor Magasin Du Nord, selger de blomster til spottpriser! Blomstene ville aldri ha holdt helt til jeg kom hjem, så det var bare å glemme å ta dem med hjem. Det var utrolig vanskelig å la være. Callaer, Amarylliser, Erteblomster og de største buketter med ranunkler og tulipaner alt til en slikk og ingenting.

 
Illums bolighus ble besøkt flere ganger. En ser noe nytt hver gang, og flere enn en gang vurderte jeg å ta en telefon til Widerøes og be pent om å få med som under her for eksempel. en sofa!

HAY House- bare til å dø for! Det er vanskelig å se på bildet, men jeg fikk den største posen jeg noen gang har sett. Den rakk meg nesten helt til navlen.

Happy whife- Happy life! Det begynte med en ørliten Marc Jacobs pose, den minste de har faktisk som ikke rommer en veske. Men da vi kom på flyplassen kunne jeg bare ikke holde meg lenger og veska som jeg har hatt så utrolig lyst på i så lang tid ble endelig min. Dårlig samvittighet? Nja litt, men jeg tror det går over!

Der er bare en ting og si- det er deilig å være norsk i Danmark- spesielt København :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's equally educative and entertaining,
and without a doubt, you've hit the nail on the head.
The problem is something that not enough people
are speaking intelligently about. I'm very happy that I came
across this in my hunt for something concerning this.

Also visit my website star wars assault team hack

Anonym sa...

When you start mаking youг first sales tгy and гe-invest
that money into PPC (pay pеr click) advertising.
Yes, donating blood is anotҺer ԝay on how to mɑke money fast and
wіll defіnitely fetch somе cash. Bʏ adding Google Adsense
(online paid advertisements աith eacɦ click) tο ʏour views, ʏou can make ѕome good money in nno time.

Affiliate Programs аre just aЬoսt internet marketing, business,
autopilot, residual income аnd a new affiliate program, оr starting ɑn affiliate program.
Basically, іt's the easy wɑy oսt, but allowing Rockstar tо maҡe extra money in this manner shoulԀ,
logically, аllow tҺеm to churn out moге content
in thе future and sustain tҺe life οf Grand
Theft Auto Online fߋr a long, lonmg time.