mandag, januar 24, 2011

Skal- skal ikke

Dette er riktignok et gammelt bilde, og bordet på bildet er flyttet inn på kjøkkenet. I stedet har bordet på bildet under flyttet inn hos oss, og det skjedde før jul i 2009.
Stolene er kommet fra Sverige og jeg synes de er veldig fine. Gode å sitte på er de egentlig også, men er ikke sikker på om de passer så godt inn hos meg lenger... Dersom jeg ikke skal bytte dem ut, er det helt sikkert at jeg må male dem hvite og bytte trekk på dem. Jeg har fire av disse stolene, i tillegg har jeg tre andre som også må males og byttes trekk på.

En god stund nå har jeg gått å tenkt på om jeg skal selge disse og heller investere i hvite Tolix stoler. Jeg klarer ikke å bestemme meg, og vipper fra det ene til det andre. Det er jo ikke snakk om at jeg kan kjøpe 8 nye Tolix sånn i enn smell, de må komme sigende etter som det er penger i kassen!
En ting som er sikkert er at det er en helt annen stil enn hva jeg har i dag, så om jeg skulle selge de jeg har, er jeg livredd for å angre. Det er liksom ikke stoler en finner så fort igjen.



Hva ville du ha gjort? Jeg får tenke videre en stund... Enn så lenge må dere alle ha en alletiders
uke.

4 kommentarer:

Berit sa...

Jeg er glad i hvite møbler.. men IKKE når jeg vet hvor vakkert treverk som finnes under hvitfargen.
Disse stolene dine er altfor fine til å males!!
Men det er jo meg og min samvittighet for ting laget med sjel.

Lykke til med valget!
sier ho som akkurat nå maler noe hvitt... men under er det bare simpelt treverk...

Anonym sa...

Helt nyydelige stoler som jeg aldri i verden hadde kvitta meg med. Jeg hadde nok også beholdt de uten å male de......min mening da:)

Behindabluedoor sa...

Jeg hadde malt det, det hadde sikkert blitt knallfint og med noe kult trekk på stolene:))

Men vi har alle forskjellig smak, det er du som må like det:)))

Ha en fin kveld.
KLem:)

Besta sa...

Tror nok jeg ville ha trekt de om men jeg hadde tenkt med lenge om før jeg malte de:) Men det er jo hos deg de skal passe inn, bare tenk deg godt om.
klem fra marilyn