mandag, januar 03, 2011

Nytt år... nye gevinster...


2011- Det tar alltid en liten stund før man vender seg til at det er nytt år på kalenderen. Slutten på 2010 var heller laber for min del. Hele romjula ble tilbrakt med hodet i den store telefonen. Og alt som jeg hadde planlagt å gjøre ble lagt på hylla.

Men nå er jeg heldigvis klar for nytt år, og håper at vi alle får et godt år.
Flere bloggere velger å ha en kavalkade av bloggåret som er gått. Det har ikke jeg tenkt å gjøre, jeg velger å se fremover og vil ikke dvele ved det som har vært.


Som dere ser av bildene i dag, så lengter jeg mot vår nå. Jula skal pakkes bort i kveld og det forundres ikke om det dukker opp en bukett tulipaner eller to på bordet. Jeg så forresten at primulaene hadde sneket seg inn på blomsterbutikken i romjula. Det går rette veien folkens.


Til helgen skal jeg på tur til København sammen med gode kolleger på Lyngdals beste og flotteste hotell. Selv om København kan være sur og kald vinterstid er jeg helt sikker på at vi får det fantastisk morro- som alltid. Det er jo ikke akkurat et minus at det er salg i disse tider...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du snuppa !
Koselig med nytt innlegg nå ! Begynte å lure på om sjuga hadde satt deg helt ut....
Tenk heldige deg som skal til Køben... Det har du fortjent!
Kos deg masse
PS! Vi er litt uenige i det der med at våren kan komme nå ;) Jeg elsker vinteren :)

Lakka sa...

Godt nyttår til deg, og god tur til Køben!!! Ikke misunnelig det grann altså, helt sant...;-)

Klem