mandag, januar 31, 2011

AWARD



I dag har jeg fått en award fra Janne som har bloggen Jannes Hjerte. Det er alltid like koselig med awarder, og koselig at noen mener at nettopp jeg fortjener en award. Denne går ut på å svare på noen spørsmål.



Hva var det siste du så på TV?
- Sitter å følger med med et halvt øye på tv2 nyhetene.

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og les hva det står på linje 4.
- Og jeg som nettopp ryddet bort alt som lå og så rotete! Må rett og slett reise meg å finne ei bok...: Det ble mannen sin " Minner fra krigen" Austad, Lyngdal- Kvås 1940-1945
MEN side 18 er blank...

Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
- Nyheter på TV2.

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
- Jeg har vært på jobb i dag.

Hva har du på deg akkurat nå?
- joggedress og ullsokker.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
- Det kommer ann på hvilket land, og hva vi skulle gjøre der.

Hva heter den siste filmen du så?
- Så Max Manus på NRK i går kveld.


Det er alltid like vanskelig å plukke ut noen som en vil gi awarden videre til. Jeg vil derfor gi den til alle dere som vil ta i mot den.

Så vil jeg ønske alle sammen en fortsatt fin kveld :)


Ingen kommentarer: