onsdag, januar 23, 2013

Vår lune hule


 
Det vil si- særlig lun er den ikke midtvinters. Soverommet er iskaldt. Jeg tror ikke jeg har vist dere bilder fra soverommet vårt enda. Rommet ble "ferdig" for en god stund siden. Det er selvfølgelig ikke helt ferdig enda- i kjent stil!


Til tross for skråtaket er jeg ganske fornøyd. Det er ikke så enkelt å få til noen garderobeskap her inne, men den doble Malm komoden dekker behovet.


Jeg har ikke funnet nattbordene jeg vil ha enda, så enn så lenge brukes to gamle eplekasser.
I forrige uke hadde jeg bursdag, og mens jeg var på jobb kom blomsterhandleren med blomster til meg. Det var 10 nydelige røde roser fra mannen. Akkurat da hadde jeg verdens beste mann :)
Rosene står like fint enda, har nemlig plassert dem på soverommet som er kaldt.

 Veldig hvitt? Ihvertfall veldig meg! Synes det er så herlig reint med hvitt. Prøvde meg på sengetøy med litt sterke farger, men det ble fort byttet ut gitt. Fungerte rett og slett ikke helt for meg.



Ønsker dere alle en fortsatt flott uke- og en nydelig onsdag :)

Ingen kommentarer: