fredag, januar 11, 2013

Sånn midlertidig





Endelig kom det et sedertre inn til oss også- eller til meg da. Mannen kan ikke helt skjønne hva jeg skal med den pinnen! Jeg hadde veldig lyst på et før jul, men det var altså helt uaktuelt å bytte ut juletreet med "pinnen." Og jeg innrømmer vel at jeg syntes det var noe dyrt. Derfor var det bare å slå til da det nå etter jul stod til halv pris. Så blir det spennende å se om jeg klarer å holde liv i treet frem til neste jul...Det får stå i gangen hvor det er litt kjølig frem til det blir mildere og jeg kan sette det ut. Så skal det få stå ute i ei krukke frem til jeg kan ta det inn igjen.
 
 
 
 
 
Jeg har lenge gått og tenkt på om jeg vil ha to Eames stoler til sofaen nede i stua. I går ville jeg ha de så mye at jeg bestilte dem. To sorte som på bildet, men med stål ( Eiffel) ben i stedet for trebein. Tror det blir veldig fint. Der er ikke så god  plass til stoler fordi stuedøra kommer akkurat ved siden av. Derfor håper og tror jeg at disse to smukkassene vil bli fine.
 Jeg tror jammen meg at sort er på vei inn i min stue sånn generelt. Synes det er stillig til hvitt. Neida- der vil nok aldri komme sjakkrutet gulv, selv om det også kan være stilig der det passer inn- men ikke hos meg.

Heldigvis fikk jeg hjelp med min frustrasjon i går. Flere gode tips, som jeg kanskje må sjekke ut i løpet av helgen. Men enn så lenge funket "Jøsses" tips om å klikke på HTML oppe i venstre hjørnet og så laste opp bildene. Jeg sier tusen hjertelig takk for alle gode tips.
Det er helg om få timer! Det skal bli fint- vi skal få besøk og gleder oss veldig til å få Sessa på overnatting. Kanskje det blir kafebesøk på jentene i morgen...










4 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp!
FINE treet! Er enig med deg om at prisen er drøy på disse små skjønnhetene før jul!
Men til halv pris går det jo an da ;)
Stolene er fantastiske!!

Jeg er den heldige eier av en hvit Eames gyngestol! Den er høyt elsket -ler-

Ha en fin helg!

- Ida Susanne

Anonym sa...

Hei skjønneste Yuvonne:)
Så lurt å kjøpe det treet no for prisen blei voldsomt skrudd opp før jul,e tenke eg skulle kjøpe et og plante ut når det går ant og så ta det opp til jula neste gang men må ha vanli tre og,du veit tradisjoner er viktig,hihi;)
Finaste stolane du har bestillt,heldige du e:)

Glede meg til å komma på visning til våren ein gang eg då å sjå kor lekkert du har det:)

God helg,kos deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Å nei beklaga,huff eg har heilt skrevet navnet ditt feil gjekk litt fort her..håper eg er tilgitt feilen:)

Jøsses... sa...

Flotte tre! Stell det godt, så har du det til jul igjen ;0)
Godt du ble hjulpet av mitt lille tips, håper det ikke går ut på dato :0)

Ha ei flott helg!