mandag, januar 14, 2013

Årets første

 
 
 
Det blir alltid et par første i begynnelsen på et nytt år. Men årets første tulipan er det likevel noe spesielt med synes jeg. Det er for meg det første vårtegnet og at vi nå HELDIGVIS går mot lysere tider. Nå skal det være tulipaner på bordet en stund fremover- nesten til jeg er så lei av tulipaner at jeg vil brekke meg!
 
 
 

Krispe, fine tulipaner som finnes i alle mulige slags farger og fasonger. Det er stortsett denne vanlige enkle typen som er å finne i de fleste blomsterbutikker og dagligvareforretninger. Men går en på enkelte blomsterforretninger kan en finne litt mere spesielle tulipaner. Det finnes nemlig 1000-vis av arter av denne blomsten.

For øvrig er jeg kjempefornøyd med nytt bord og ny lampe i stua. Blir ikke helt fortolig med den mørkegrå veggen bak sofaen, så ser ikke helt bort i fra at det blir et prosjekt i løpet av våren. Og jeg VIL ha nytt gulv!!!

Ønsker dere alle en riktig flott uke :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Med ein gang eg såg overskrifta så var det at du hadde tatt årets første bad,men rekna ikkje med du er ein isbader så det var godt det var noko annet,hihi:)
Så herlige bukett tulipaner,dei er så fine og aller finest før dei springer ut i blomst!
Kjempefint bord og lampe du har fått deg:)

Ønsker deg ei fin ny veke:)
God klem fra Lillian

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Ååå så fine tulipaner... min absolutt favoritt:):)
Det kommer nok tulipaner i heimen her også i dag:)
Bordet og lampen er kjempefine... lampen står på min ønskeliste:)

Ha en finfin mandag:)
Klem fra Marianne

Jøsses... sa...

Lekre tullipaner i flott stue!!
Her står tullipanene fra fredagen på kjøkkenbenken, enda like fine!!

Ønsker deg ei flott uke!

... nok snø nå!

Notre Maison sa...

Nydelig. Flotte puter også, og Kartell lampen er utrolig flott! Ha en fin kveld!