mandag, oktober 22, 2012

Kjære Julenissen

 Er det for tidlig å kringkaste julegave ønsker? Næsj! Det synes jeg ikke, julenissen har tross alt mange han skal ordne gaver til, og jeg tenker som så at dersom jeg er tidlig ute, kan det være at nissen snapper opp ønsket mitt, og tenker at: Dersom det er det Vonna-mor ønsker seg, ja da skal hun få det! Høres ikke det litt logisk ut?

 Jeg ønsker meg ihvertfall dette flotte bestikket fra Skaugum. Synes det er superflott og kan liksom ikke se meg mett på det for tiden. Det er et tradisjonsrikt bestikk, pur Norsk, laget på Geilo. Kan det bli bedre, sier jeg bare.
 I tillegg til mine favoritter som er under her, finnes bestikket også med rødt skaft og med palisander skaft. Dersom jeg kan velge tror jeg at jeg ville gått for det med hvitt skaft. Så kjære julenisse, om det ikke er for mye å be om, så setter jeg gjerne og herved dette bestikk på min julegave-ønskeliste.

Din for alltid
Yvonne









3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi så skjønn og festlig du er,håper så inderlig du får ønsket ditt oppfylt om ikkje av julenissen så av noken andre snille for du har vel vært snill i år:))
Det er så vakkert det bestikket og eg ønsker meg det eg og,kor selger de det foressten og er det dyrt?har lyst på det eg og,kan ønske meg det både til jul og bursdag,har bursdag 24 november,topp?har alltid synest det var for nærme jul eg då:)

Ei flott ny veke til deg:)her skinner sola idag,godt er det:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Hei der,

Jeg synes også at de er drit fine, men synes de er litt dyre jeg da....
Men nissen er sikkert snill mot oss snille jenter ;)
Gleder meg til torsdag, endelig sees vi igjen :)

Klem fra Renate

Jøsses... sa...

Kjempelurt å ha ønskelisten klar!!
Har ikke kommet så langt enda jeg... bare kjøpt 2 julekalendere... lego!! De får det de vil... Det enkle er ofte det beste?!?

Fortsatt fin uke!