torsdag, april 26, 2012







Maling på boks er genialt! jeg fikk et tips da jeg leste Signepling's blogg om disse sprayboksene.
De er kjøpt hos KEM og har den skjønneste fargen! Mintgrønn med litt blått i vil jeg kalle den.

Fargen i år er visstnok GRØNN, Jeg inngår et kompromiss med mintgrønn med litt blått! Jeg har en jernkrakk som skal få ny farge. Den er mørke brun i dag og står bortgjemt. Nå skal det altså bli andre boller og forhåpentligvis kommer den frem igjen. Om jeg skal ha den i stuen min?
Njei, så vågal er jeg nok ikke. Men ute på trappen kan jeg trenge en fargeklatt, så planen er klar.

Skal ikke se bort i fra at dere får sett resultatet- til helga kanskje
Ha en super duper flott dag :)



2 kommentarer:

Grethes design sa...

Så spennende. Gleder meg til å se hva du får ut av dette :-)

Anonym sa...

Så gøy,det er så populært med slik sprayboks men har jo ikkje prøvd det eg, men det er jo bra visst ein kan få friska opp ting til ein billig peng istadenfor å kaste det ut:)glede meg til å sjå resultatet!
Me skal i konfirmasjon te Sørlandet til helga så eg håper at det viser seg fra si beste side med været der nede,hehe,har ikkje vært sørover siden september så det er vel på tide med ein tur!
Ein fin fin dag til deg!
Klem