mandag, april 23, 2012



Blogger har endret litt på seg i helgen. Forhåpentligvis blir det til det bedre. Det tar bare litt tid å komme inn i nytt system. Jeg er desverre ikke særlig teknisk- har jo lagt merke til at vi har hatt tilbudet om å endre en stund, men jeg har bare ignorert det så lenge som mulig. Nå i helgen var det altså ingen vei tilbake, og jeg er helt sikkert sistemann ut av det gamle systemet.





Helgen hos oss har forsåvidt vært stille og rolig. Jeg har jobbet litt, og sittet en del ved symaskinen.
19.april skal det være vårmarked i byen, og jeg har bestilt meg et bord. Det skal være bruktmarked, bondens marked og flere. Massevis av stander og forhåpentligvis flott vær. Jeg har sydd og laget noen småting som jeg tenker å selge, sammen med ting jeg har ryddet ut av skapene som ikke lenger bllir brukt hjemme hos oss. Kjekt om noen andre kan ha brukt for det.
Det er under en måned til, så jeg skjønner at jeg må henge litt i. Har enda noen puter som skal syes, men mangler glidelåser, så jeg må nok en tur til S&S om ikke lenge.

Du da, har du gjort noe spennende i helgen?



1 kommentar:

Caroline. sa...

Logget inn til forandringer i dag jeg også - ikke et stort fan enda, men får håpe det går seg til ;)

Ha en fin dag :)