fredag, april 13, 2012

Nye lamper

Endelig fredag igjen! Er jeg alene om å senke skuldrene allerede når jeg våkner på fredagsmorgen? Det er da planene for helga blir lagt. Alt jeg har lyst til å gjøre, men som ikke alltid blir noe av, og det gjør ikke alltid så mye for det kommer jo en ny helg om en uke...
I går fikk jeg endelig hengt opp de nye lampene over spisestuen. To lamper fra IKEA til den nette sum av 300 kroner. Jeg ble ganske så fornøyd. Noe helt annet enn lysekronen som enda står på gulvet under, bare sånn i tilfelle at jeg skulle angre i løpet av de neste dagene. Men jeg tror faktisk ikke at jeg kommer til å gjøre det.
Kryssanetmumen som ble kjøpt før påske står enda like flott. For en herlig blomst!
Tusen takk for at du leser Vårt Hus, jeg håper at du trives her inne hos meg. Og riktig riktig god helg til dere alle sammen.

3 kommentarer:

dryss sa...

Go´morgen! Fredagsmorgen er herlig:-) Vi har foreløpig ikke lagt alle planene for helga, men følelse av den ferske helga er bare deilig for det.

Så fine lamper - og de ser ut til å passe så godt hos deg! 300? Kupp:-) Du har malt veggen sort også i det siste eller? Ser frekk og fin ut.

Og fine blomster. Jeg har ikke fått handlet blomster til helga - så det står i alle fall på planen i dag! Ønsker deg en superherlig helg!

Anonym sa...

Så fine lamper,passa jo så fint hos deg;)
Du har ein veldig fin blogg,må alltid kikke innom:)
Ein fin helg til deg!

Notre Maison sa...

Lekkre lamper, passet utrolig godt inn hos deg! Klem