fredag, april 20, 2012

Lyst på noe nytt...Kjøpe lykke?

Nå er ikke akkurat det noe nytt! Men det er viktig å fornye seg litt. Jeg har en tendens til å synes at det hjelper så utrolig godt på humøret om jeg bare får kjøpt noe nytt. Jeg synes at utsagnet om at jordisk gods og gull ikke er veien til lykke er bare tull! Okey jeg kan moderere meg til å si at en ikke blir lykkelig av det alene. Men litt nye ting inn i huset innimellom, et nytt plagg eller to med jevne mellomrom gjør ihvertfall meg lykkelig.
Jeg vil ikke si at jeg har kjøpe mani av den grunn. Kjøper jeg meg lykke?
Nja for en stakket stund, men hei- gjør det noe da? Jeg baserer jo ikke livet mitt på kjøpte ting- det er ikke så ille heldigvis. Er det bare meg eller er der andre også som har det sånn, innimellom ihvertfall?

Ønsker deg ei flott helg- med eller uten nye innkjøp :)
Dagens bilder er lånt fra tineK's side

3 kommentarer:

Heims verden sa...

Hahaha, oh yes;) Problemet er bare at jeg har en liten leilighet nå og ikke helt samvittighet til å bytte ut ting hele tiden:P Glede meg til vi får et hus en gang;)

Anonym sa...

Hehe,du er ikkje åleine om det,eg blir glad når eg kjøpe meg noko og lever lenge på det,det seiest at ein ikkje blir lykkeligere med masse penger men på ein måte hadde ein blitt lykkeligere,hadde slippe ein del bekymringer og kunne kost seg mykje meir:)
Ei fin helg til deg!

Sweet Chili . sa...

Jeg er nok lik deg her;) Et par nye sko eller et par nye boligmagasiner i handleposen makes me happy! :)

Klem fra Pernille