onsdag, mars 07, 2012

Vårmarked

Vårværet som vi hadde her i forrige uke, slo helomvending og de siste to dagene har vi i stedet for fått snø! Det sier seg selv at det er jeg ikke noe særlig glad for. Selv om jeg nok visste at det var for godt til å være sant at vi skulle få vår allerede i slutten av februar.

I mai skal det være vårmarked i Lyngdal. Jeg tror at jeg har lyst til å ha en stand der. Men da må jeg henge i og produsere. Denne blusen skal nok bli med. Den er sydd i str. 3 år. Kanksje jeg skal sy lik til mor... eller noen flere str. til barn. Stoffet er Amy Butler og bestilt fra USA. Jeg elsker dette stoffet og blir glad av å se på det.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Å den blusen var nydelig:)kunne godt tenkt meg å sett på vårmarkedet i Lyngdal,husker eg var på ein jordbærfestival et år,knallkjekkt og så godt å kunne spise så masse ein hadde lyst på:)Alltid kjekke ting som skjer der nede når det er festivaler o.l
Ha ein fin dag!

sa...

Kjempefin bluse!
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Heims verden sa...

Lino trading ja, der har de jo også en slag ja, enda et hakk dyrere, men det er helt sikkert god kvalitet også da:) Skulle kjent på de for å passe på at de ikke er riggalause:P

Så spennende med vårmarked, der må jeg ta en tur om jeg er hjemme:)