fredag, mars 23, 2012

Det våres

Denne helgen har de meldt strålende sol på sørlandet. Det liker vi! Jeg elsker våren og ser frem til tiden vi har i vente fremover.
Jeg ble litt flat i trynet i morres da det var frost ute, det var ikke helt etter planen ettersom jeg plantet litt i krukkene på trappa i går kveld. Perleblomst og krokus. Men jeg regner med at de tåler litt. De står jo ute hos blomsterhandlerne, så da kan de vel stå ute hos meg også forhåpentligvis. Disse ble kjøpt på Ikea, til den nette sum av 19,90 per potte.
Mannen skal spille bridge i helga, og jeg skal i klubb i kveld. Jeg gleder meg så vanvittig til å treffe jentene igjen.
Har du lagt store planer for helga?

GOD HELG :)

3 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Så deilig det blir med en solfylt helg! Her i trønderlag bøtter det ned. Ikke så trivelig ute. Vi skal på skirenn i morgen og stille med stafettlag, 2 voksne og 2 barn. Ligger an til en bløt opplevelse, men vi får varme oss på en seier! :-) Eller kanskje vi går på et tap.. hihi..

Ønsker deg en fin helg ute!

Kremfaret sa...

Koselig med uteplanting ja, og nå går det vel bare én vei hva været angår ;-) Sol inne, sol ute, sol i hjertet... Og mange fine blomster å se på :)

Kos deg med klubbkveld, her blir det grilling, sykkeltur og maling av diverse møbler i helgen :0)

De små øyeblikk sa...

ååå det er så deilig med VÅR.. håper perleblomstene og krokusene dine overlever en frostnatt eller to?

Så mye fint du har snobt deg i innlegget under her ;)

Ha en stålende tirsdagskveld

-Klem Kjersti-