torsdag, september 29, 2011

Wik & Walsøe, så og si gratis!

En får stadig servert "knall-tilbud" fra diverse interiør magasiner. En stund hadde jeg benyttet meg av så mange av disse tilbudene at det ene etter det andre interiør magasinet dumpet ned i postkassa. I tillegg til dem jeg kjøpte i butikken, ble det hver mnd i rimelig tykk bunke. Jeg måtte rett og slett ta et lite oppgjør på kammerset en kveld og bestemme meg for hvilke jeg ville beholde og hvilke jeg ville kutte ut. Nå abonnerer jeg på Vakre hjem- det har jeg gjort i mange år. Så abonerer jeg på Bonytt- de hadde et av disse knall-tilbudene som jeg bare ikke kunne la være å benytte meg av. Her fikk en nemlig ikke mindre enn 3 utgaver av bladet og to søte skåler fra Wik & Walsøe- sånn flaks! Det var akkurat sånne skåler jeg hadde ønsket meg i lang tid. Nå fikk jeg dem jo så og si gratis!

Haken er selvfølgelig at abonnementet løper til en sider det opp! Men akkurat for nå er det greit.
Det finnes utrolig mange interiør blader der ut, og noen kjøper jeg enda i kiosken i tillegg til dem som detter i postkassa.
I helgen skal jeg på hyttetur sammen med noen gode jente- kollegaer.

Ingen kommentarer: