onsdag, september 07, 2011

Robin Stubbert

Har så lyst til å vise dere noen bilder som Robin Stubbert har tatt. Hun tar bilder helt etter min smak. Og jeg kan si med hånden på hjertet at jeg synes de er fine allesammen. Selvfølgelig er det noen som skiller seg ut som fantastiske.
Fargene hun får frem, klarheten- jeg kan aldri se meg mett. Stubbert's bilder er ofte å se på omslaget til store og kjente magasiner i utlandet. Hun har også hatt omslaget på interiørbøker.
Innimellom legger hun ut nye bilder på hjemmsiden sin: www.robinstubbert.com
Har du ikke vært inne på siden hennes, kan jeg bare anbefale deg og ta turen. Ikke vanskelig å bli insirert.
For en stund siden sendt jeg henne en mail og ba om lov til å bruke bildene hennes i bloggen min. Det sa hun heldigvis ja til, og her er altså et lite knippe. Du kan være helt sikker på at jeg vil vise flere etterhvert.
Fytti som det regner- jeg tror det er like før det gror mose på oss. Godt en kan holde seg innendørs.

Ingen kommentarer: