tirsdag, januar 11, 2011

Nytt på syfronten!

Vel hjemme fra København, etter det som må kunne kalles en perfekt tur. Ihvertfall helt til en av mine fantastisk kollega og gode venn falt og brakk handa si. Og måtte bli igjen på sykeshuset til neste dag, mens vi andre reiste hjem. Godt at vi har sånne gode sjefer som ble igjen hos henne slik at hun ikke var alene.
Siden det var salg sier det seg vel selv at kofferten ble tyngre på hjemvei enn den var da vi reiste nedover... Så tung at det kom på en liten rød "HEAVY-TAG"
Skal vise dere bilder etterhvert. Men i dag vil jeg vise dere bilder av jakken jeg har sydd meg. Stoff og mønster er kjøpt på Stoff og Stil. Jeg har endret litt på lengden fordi i mønsteret synes jeg den var litt for lang. Rundt ermene og i bunnen av jakken har jeg sydd på brune pyntebånd. Selve jakken er av blå ullfilt. Det skal også på en knapp til, men da jeg skulle sy det siste knapphullet tullet undertråden seg til. Det er virkelig vær for å kose seg inne for tiden, i dag tenker jeg at jeg skal gjøre litt reint- det merkes nemlig at mannen har vært hjemme alene i helgen. Snodig det derre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Du imponerer!
Klem fra Kristine E. R.

elin sa...

hei!!!denne så jo flott ut!!moro at du fortsetter å sy og produsere!!!stilig det båndet!