mandag, januar 17, 2011

Jippi.... Jeg vant!


Og det er ikke hverdagskost at jeg vinner noe. Rett før jul hadde Anettes Hus en av sine mange Give Aways, og den vant jeg! Jeg fikk velge mellom to kjeder fra Hviit Jeg valgte Englevingene.
For dere som ikke kjenner til Hviit, så er dette en nettbutikk, som selger utrolig mye fint. Blant annet fra Tine K. Og disse putene med dyretrykk fra By Nord. Kunne kanskje egentlig godt ha tenkt med et par sånne puter med hjort på i benken på kjøkkenet. Dere som kjenner meg vil helt sikkert tro at det har rablet for meg og at dette jo ikke er min stil...
Njaaaa- si ikke det, sier jeg da. Det blir faktisk mer og mer min stil. Jeg tror jeg er inne i et stilskifte...


Gaven kom pent innepakket med sløyfe på, og kjedet var enda finere i vrkeligheten enn på bildet. Ikke så stort som man kanskje skulle tro, og det passer meg utmerket. Jeg gleder meg til å bruke det.

Tusen takk til Anette og tusen takk til Hviit.



Dere andre ønsker jeg en strålende uke.


3 kommentarer:

fru Dyregod sa...

Kjempefint smykke! Så heldig du er - nå kan du gå med englevinger uten å få problemer med å få på deg jakka! Ha en fin dag!

Janne sa...

Gratulerer!! Så gøy. Kjempefint smykke!!
Ha en fortsatt fin dag.
Klem

Ingvild sa...

Så gøy! Grattis... Ordentlig lekkert smykke.
Ha en fin kveld,
klem,I