mandag, februar 22, 2010

Når katten er borte...


Kommer kokosbollene på bordet! Mannen er på bridge-kveld i dag, og mens jeg blogger litt har jeg kjørt i meg to av Prinsesse Elin's favoritter. Jeg tror det holder med to for jeg begynner å bli rimelig kvalm. Det jeg nå lurer på er om jeg skal gjemme den siste, eller la den stå på bordet til Mannen...


Her er speilet som ble malt med venstre hånd. Fint at det finnes maskeringstape og gladpakk! Avlastningsbordet fikk bytte vegg med skapet som stod der fra før.

Slagbenken har fått lyseblå puter, og et grått luddeskinn.


Helge-blomsten er på hell. Tulipaner er nydelig, men begynner å bli litt lei av dem. Det gjør jeg alltid når de har vært i butikken en stund. Nå er jeg klar for ranunkler- herlige ranunkler!



Ups! Der klarte jeg jammen meg en kokosbolle til gitt! Synd for mannen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei sann :)

Kjempe fint speil.. Utrolig hva mann kan trylle frem med litt maling. Jeg malte mitt gull speil hvitt for en stund siden, angrer ikke..
Åhh ja jeg er også klar for Ranunkler, nydelig blomst..

Klem Anita

Lotta sa...

Hihih..Ler masse av kokkosbolle "historien" hihihihi..De putene var nyyyyyyyyyyydelige! Har du kjøpt de eller laget de selv?Kjøpt-hvor i tilfelle?
Nydelig du har det!
Klemmer

Besta sa...

Speilet ble jo flott, selv med venstrehånds arbeid :D
De hadde ranunkler på Oasen i Mandal i går, men jeg glemte å kjøpte. Går det virkelig an å være så distre?
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Ingvild sa...

Kokkosboller er digg, men husker skjeldent å kjøpe det! Nydelige bilder av heimen din!

Ha en fin kveld,
klem,I

MODERN COUNTRY sa...

Hei Yvonne!

Ville takke deg for koselig hilsen for litt siden, har ikke rukket og vært innom deg. Så deilig og kunne proppe seg full med noen myke boller, de er deilige :) Koselig med en bukett roser på bordet, jeg savner litt friskt her hjemme hos meg selv. Har ikke orket dra ut i det kalde været, våren kan godt komme!

Aina

Home and Cottage sa...

Fine bilder, både av speil, tulipaner og kokosboller :) Hyggelig å høre at du gleder deg til vi kommer til Kristiansand, kanskje vi sees en vakker dag?

Ang serviset vårt, så er det egenproduksjon så det er absolutt noe jeg mener vi skal ha en stund. Jeg skal dobbeltsjekke med innkjøperen hos oss som er ansvarlig for dette og så kommer jeg tilbake til deg med bedre svar!

Ønsker deg og dine en strålende onsdag!