mandag, februar 22, 2010

Ufrivillig bloggeferie


Endelig er jeg tilbake etter en uke med ufrivillig bloggeferie. Jeg har nesten alltid hatt litt problemer med skuldrene mine. Forgje mandag var det så ille at jeg måtte ta en tur til legen. Resultatet ble kortinsonsprøyte og sykemelding og beskjed om å ta det helt med ro! Noe så kjedelig. Etter en dag på sofaen med tv så har man liksom gjort det og det holder. Ikke nok med at man skal sitte der med dårlig samvittighet fordi man ikke er på jobb. Man skal i tillegg sitte å se seg rundt i stua og tenke på alt en kunne ha gjort, når en først sitter der liksom.


Jeg er heldigvis bedre, og håper at det er over i hvertfall for en stund.
Det er merkelig hvor mye man får lyst til å gjøre, når man bare sitter der uvirksom og fæl!
Etter noen dager kunne jeg ikke holde meg og tok til å male et speil- med venstre hånd. Et skap fikk bytte vegg og jeg ble litt mere glad og fornøyd- Ikke så mye som skal til alltid.
Skal vise dere bilder, må bare få lastet opp bilder.

Synes at disse bildene fra Country living var så fine. Skikkelig stilig med tegl vegg på soverommet!
Ønsker dere alle en fin uke, og håper vi snart ses igjen.

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Uff kjedelig med vondt i skuldre... Har selv vært mye plaget denne vinteren! Flotte bilder!

God bedring til deg
klem,I

Besta sa...

Tror ikke de hadde inne de hvite med sølvskrift. De hadde egentlig bare noen få igjen. Jeg fikk en stor chips skål i denne fargen til jul og syntes egentlig det passet fint hos meg. Har litt mere beige enn hvitt i stua.
God bedring med skuldera.
klem fra marilyn