tirsdag, september 27, 2011

Syntax error!

Mener det var den beskjeden vi fikk på commandore 64 i min grønne ungdom- da ting ikke fungerte som de skulle!
I lang tid, har det vært komplett umulig å motta kommentarer på det en skriver. Etter mange timer forrand pc, med googling og lesing- feiling og prøving fikk jeg den endelig til å virke igjen.
NÅ er det ikke mulig for meg å legge igjen kommentar hos andre. Hva er dette for noe tull? Er det en konspirasjon mot meg! Skjønner ikke folk at jeg ikke er en kløpper på data, og trenger at alt går på skinner for at jeg skal være glad og fornøyd?
Som dere skjønner er frustrasjonen min til å ta og føle på for tiden. Jeg vet rett og slett ikke hvor lenge jeg gidder dette. Blogger er altså ikke min favoritt for tiden! har lagt merke til at noen sier de vil bytte plattform- kanskje det er det som er løsningen?
Hvem gidder forresten å legge igjen kommentar hos andre som aldri skriver igjen? Til dere- jeg leser bloggene deres og vil så gjerne skrive hos dere, men det går bare ikke, og jeg er så lei meg.
Er det noen der ute som har hatt samme problem og kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få fikset dette?

1 kommentar:

Renate Vintland sa...

Hei snupp :)
Skjønner at du ikke er helt fornøyd for tiden, men vær så snill og ikke gi deg ennå.... Synes det er så koselig å inn å se til deg her :)

Stor klem fra meg i Lia