torsdag, september 15, 2011

Lyst på julestrømpe?

Det er heldigvis enda en stund til jul. I går kjøpte jeg den første julegaven og har dermed holdt mitt løfte fra i fjor om at "til neste år skal jeg begynne tidlig"
I fjor sydde jeg en del julestrømper for venner og kjente. Det er så mange som har spurt etter dem, at jeg tenkte å begynne litt tidlig i år. Jeg begynner derfor å ta i mot bestilling på julestrømpene allerede nå- slik at alle ihvertfall er garantert å få dem til jul :)
Alle strømpene jeg sydde i fjor var personlige med navnet til eieren brodert på. De fleste er sydd i bommulstoff og er med for av hvit bommul. Det er veldig mulig å komme med ønsker når det gjelder både farger og skrift.
Prisen på strømpene er 300 kroner, men kjøper du flere enn 1 strømpe går jeg ned til 250 kroner per stykk.
Bestilling kan gjøres ved å sende meg en mail yvonne.ball@sonnico.no

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gleder oss noe veldig til å ta frem strømpene igjen :)
Stor klem fra oss i Lia

Myke minutter sa...

Wow, de var flotte, du er flink! :) Ha en tipptopp torsdag :)

Anonym sa...

Så fine strømper :)
Hvor mye tar du for å lage en strømpe da? Kunne gjerne tenkt meg å bestilt strømper til tantebarna mine i denne stilen: http://hvitstil.blogspot.com/2010/12/arets-mest-stressa-dag.html

Anonym sa...

Beklager, så at du hadde skrevet inn prisen der nå :-)