tirsdag, september 13, 2011

O store lykke

I lang lang tid nå har det ikke vært mulig å legge inn kommentar under innleggene mine. MEN O store lykke, nå tror jeg at jeg har fått det til å fungere igjen, og det helt alene!
Jeg er rimelig lost når ting ikke fungerer slik de skal på det være seg bloggen eller andre tekniske ting på PC'n. Jeg er derfor ganske stolt dersom det viser seg at jeg faktisk har fått det til.
Jeg har også fått til å endre litt på headeren min og litt skrift på overskriftene på innlegget. "Artig for ongan"

4 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
fant deg først i dag,
flott blogg du har, kommer gjerne tilbake,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Heims verden sa...

Så bra:D Da kan jeg legge inn en kommentar og si at du har en flott blogg. Så mange fine bilder og flott inspirasjon:D

Snefrid sa...

Da vil jeg prøve enda en gang! Har så lyst til å sende deg en hilsen og skryte av den flotte bloggen din :o)) Kanskje treffes vi hos Martha i høst?
Klem fra Snefrid

dryss sa...

Så bra!! Jeg har prøvd å legge inn kommentar før - uten hell... Godt du fikk d i orden! Flink dame;)

Ha en herlig kveld!