mandag, september 05, 2011

Sjørøver cupcakes!

Lille Martin feiret sin 3 års dag i går, og vi hadde med oss cupcakes til ære for bursdagsgutten.
Jeg bakte vanilla cupcakes etter Manuela's oppskrift. Og Angel feather krem for første gang. Jeg synes noen ganger at det kan bli vel mye vanilje smak, så jeg byttet ut vanilje essens med Bringebær essens, og siden det var gutte bursdag fikk kremen en helt lyse-lyse blå farge. ( litt fordi mammaen også er glad i lyse blått)
Så hadde jeg kjøpt papircups med sjørøvere på og tilhørende små sjørøver flagg. Det ble en hit, og kremen var faktisk ikke så kvalmende som jeg syntes første gang jeg smakte den.
Selv om den er veldig klissete, er den veldig lett. Og det fineste med den er at bare du pisker den nok, så holder den seg stiv og synker ikke sammen.
Litt dårlige bilder, men syntes jeg måtte dele litt med dere. Ønsker dere alle en flott uke.

Ingen kommentarer: