tirsdag, mars 01, 2011

Vårens første Ranunkel

Jeg elsker ranunkler! De finnes i et hav av farger, men jeg velger meg oftes en hvit når jeg kjøper. Før helgen var jeg innom blomsterhandleren for å se etter ranunkler, men de hadde desverre ikke inne. Men blomsterhandleren sa at bilen kom på mandag og at han kunne ta inn for meg da! Snakk om service- han er bare herlig han blomsterhandleren! Så i går var jeg innom og fikk meg vårens- ja årets første ranunkel. Den har den sarteste rosafarge- like før den går over i hvit. Og er bare nydelig.
Jeg har blitt litt bitt av sybasillen tror jeg. Har sydd en tunika til Sessa og ei bukse i bommul med deilig høy ribbkant. Skal vise en annen dag.

Her ser dere hun som skulle få tunikaen jeg sydde. Jammen meg passet den ikke helt perfekt. Og hun var super fornøyd. Med andre ord ble det en innertier! En av leserne mine likte den så godt at hun og la inn bestilling.
Ha en super uke dere :)

1 kommentar:

Besta sa...

Så nydelig:) Var det på Bo Grønt? Må kanskje ta en tur innom og se om de har flere.
klem fra marilyn