tirsdag, mars 22, 2011

Deilige badelaken til moi!


Årets vakreste bok må uten tvil være denne boken av Franciska. Hun har bloggen

Franciskas vakre verden, som jeg virkelig vil anbefale dere å titte innom.

For en stund siden gikk hun ut og ba bloggere sende inn sine vakreste sommerbilder, som hun ville bruke i boka si. De bildene jeg har sett av boka hennes sier topp karakter!


Titter du innom bloggen hennes vil du også kunne finne ut hvordan du kan bestillen boka.

Franciska hadde også konkuranser i forbindelse med boka. Og JEG var super heldig og vant to flotte bade laken fra Riviera Maison som Riviera Maison Bergen. RM hadde vært så snille og gitt 4 badelaken til en verdi av 4000 kroner, og jeg var altså så heldig å vinne et rosa og et blått. Er det mulig å være så heldig- jeg bare lurer?!?

Det blir uten tvil de dyreste badelakene jeg noen gang kommer til å eie. Og for å si det sånn; dette er ikke håndklær mannen skal bruke på trening! Når jeg tenker meg om er jeg ikke så sikker på at mannen skal bruke dem i det hele tatt!




1 kommentar:

Franciskas Vakre Verden sa...

Gratulerer så mye! Veldig koselig at du vant :-)

Og tusen takk for alle de snille ordene dine. :-)

Jeg har lagt meg til som følger hos deg.

Klem Franciska :-)