fredag, mars 04, 2011

Ny stæsj!

Husker du innlegget mitt om Dommo by gawor for en liten stund siden? Jeg kunne gjerne ha hatt alt i kolleksjonen hennes! Derfor ble jeg super glad da jeg dagen etter innlegget kom inn til Hilde på Mosters hus, hun hadde nettopp fått pallevis med skjønnheter fra nettopp Dommo by gawor. Hun holdt på å pakke dem ut da jeg var der inne. Først ble blomsterurnen på bildet under med hjem. Den finnes i to str. og jeg hadde først den minste med hjem, men ombestemte meg og byttet til den største. Urnen står på badet og er bare lekker.
Noen dager etter var jeg nede og fikk med hjem lyshuset som jeg ikke kunne glemme. Jeg har ikke helt bestemt hvor det skal stå enda, men tenker at det må bli enten badet eller det nye soverommet oppe ( som jeg forøvrig håper snart blir ferdig!)


Jeg har lenge ønsket meg en postkasse fra Bruka, og har vært veldig frem og tilbake på om jeg skal ha hvit eller sort, eller kanskje grå? Endelig fikk jeg bestemt meg og det ble som dere ser sort. Det blir ikke mye post i den her i gangen, men jeg vil ikke sette den opp før til våren. Jeg har et inderlig håp om en "løsning" nede ved veien hvor vi kan ha søppelstativene og postkasse, og kanske en fin liten blomsterkasse...

Ser for meg at denne vil rigge godt på en liten hvit vegg!
Men det er helg dere! For min del skal den bare nytes. Kanskje jeg tar et par dater med symaskinen. Har sydd litt til Sessa, som jeg tenkte å vise dere i løpet av helga.

1 kommentar:

Ingvild sa...

Lekkert stasj! Den urnen var knall lekker - akkurat slike jeg er på utkikk etter hele tiden :o)Så takk for tips!

Sånn bruka kasse har jeg lyst på - men siden postkasse stativet vårt er 1 km fra huset tror jeg det blir litt råflott å bruke det til postkasse i alle fall! Kanskje innomhus til ubetalte regninger?

Du spurte om vi ikke klødde i fingrene etter å starte inne på huset - og JO det gjør det absolutt. Det er helt klart en tålmodighetsprøve å bygge hus! Tar så lang tid :o)

Ha en fin fin dag, og kos deg med symaskin daten!
Klem,I