fredag, mars 25, 2011

Velkommen du skjønne vår!

Jeg håper ikke jeg tar i av greier når jeg i dag velger å gå offentlig ut med å ønske våren velkommen! Snøen er snart borte- takk og lov for det, og det begynner å bli ok temperatur ute.

Før i tiden var dette tiden da hoppestrikkene kom frem sammen med joggeskoene. Skjæroksene ble slengt på loftet sammen med ullstilongs og det som verre var!

Hjemme hos meg tok både eføyer og hortensiaer kvelden, så det var på tide å få inn noe nytt. Hva er vel mere fristende å ta med hjem enn vårblomster?
Jeg var innom Europris i Flekkefjord her en dag, og de hadde nettopp fått inn flere traller med påskeliljer- mini sådan, Narcisser, og perleblomster- både hvite og blå. Det var store potter og de kostet bare 24,90 for stykke. Dermed ble en del av dem med hjem til oss.
Det er riktignok ikke så lenge en kan ha dem inne, men så er det jo bare å flytte løkene ut i jorda.
Enn så lenge skal jeg nyte dem. Det skal bli deilig med helg. Jeg har ingenting spesielt på tapeten, så det blir å slappe av og kose seg. Deilig det også en gang i blant.
Ha en riktig deilig helg alle sammen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei ! Synes du har en utrolig flott Blogg :)Hilsen Berit

Vårt Hus sa...

Tusen- tusen takk Berit. Du aner ikke hvor glad jeg blir når noen skriver at de liker bloggen min. Jeg setter så utrolig pris på det. Skulle gjerne ha lagt igjen en hilsen til deg også, men jeg kommer ikke inn på siden din. Derfor håper jeg at du leser den her.
Ha en flott uke, klem Yvonne

elin sa...

herlig med vår!!!!!!og vinnerlykke!!!skal si du var heldig!!!
har en velfortjent award til deg på bloggen min!!!