onsdag, mars 23, 2011

H O M E i kjøkkenskapene!

NIB ( du kommer til siden deres ved å trykke på logoen deres i sidemenyen) har en ting på gang der de lar bloggere sende inn bilde av bokstaver de har. Bokstaver i interiøret har vært en hit lenge. Jeg elsker dem! Jeg elsker bokstaver, sjablonger og monogrammer!
Jeg har dem flere steder i huset. Blant annet har jeg disse 4 i det ene kjøkkenskapet, og det bildet har jeg tenkt å sende til NIB- bare sånn for gøy. Aurora har også sine bokstaver på rommet sitt. Siden hun er halvt Islending staver hun egentlig navnet sitt Àròra, men sånn i det daglige skriver og sier tante Aurora.


I går laget jeg forresten Biscotti for første gang. Det var veldig enkelt og veldig godt- farlig godt!
Det er en Italiensk kjeks lignende sak- søt og god. Den skal visst være enda bedre om du dypper den i kaffe, eller hold deg fast- vin! Selv om jeg liker bedre vin enn kaffe høres det med logisk ut å dyppe den i kaffe. Men jeg er åpen for å prøve med vin... Kanskje det blir helge kosen...

De siste dagene har jeg fått flere følgere, og må jo si hjertelig velkommen til dere. Jeg håper dere vil trives her. Blogglandia er en flott plass å være- og stadig dukker det opp nye bloggvenner.
Jeg har også fått en award, som jeg er ganske flau for at jeg ikke har svart og takket for enda. Men det er sånn at det tar litt tid, så jeg vil prøve å sette meg ned en kveld jeg har flust med tid og skrive litt om awarden.
Tjolla hopp- tjolla hei!

4 kommentarer:

Kristian fra Veaplan sa...

For en søt idè. Denne tenker jeg sambo kommer til å adoptere ganske kjapt ;)

Hvor kommer de flisene fra, de var riktig så lekre!

Hilsen Kristian :)

carina sa...

Heisann! Takk for koselig hilsen hos meg:)
tenkte bare jeg skulle svare her på spørsmålet ditt:
mønsteret er kjøpt på stof2000.dk. og det heter homemade.nr.1400.
i dette mønsteret er emma kjole/topp, alexandra genser og dora thigts.
Ha en fin dag:)
klem fra Carina

carina sa...

Hei hei!
Jeg har en award til deg hos meg, hvis du vil ha:)
Ha en fin helg:)

Bekka sa...

Så fine bokstaver! Biscotti både så og hørtes veldig godt ut... og dyppe oppi kaffe i tillegg da - hørtes ikke dumt ut! Fin blogg du har, hit kommer jeg tilbake :) God helg, klem fra Bekka