mandag, september 23, 2013

Bruktsalg



Dersom en er litt over gjennomsnittet interessert i interiør og liker å omgi seg på ting og tang. Ja da blir det fort til at der med jevne mellomrom kommer nye ting i hus. Jeg har de siste par årene skiftet ganske drastisk i smak og stil. Derfor var det både en super ide med et bruktsalg, og veldig på tide og få ryddet ut av skap og skuffer i huset.

Lykter, duker, lyskeroner, puter, speil, en gammel seng og skap og haugevis av nips ble kjørt med henger til stedet vi hadde leid. På forhånd hadde vi annonsert på Face og andre steder.
Der var tydelig stor interesse for å være med og før vi visste ordet av det hadde vi ti stk som ønsket og ha stand.

Med en filosofi om at det som jeg er lei av å ha i stua mi- er kanskje akkurat det som andre er på jakt etter og har ønsket seg- må jeg si at jeg var kanon heldig og fikk solgt nesten alt jeg hadde med. Forhåpentligvis har jeg ikke like mye til neste år, men skal ikke se bort fra at vi tar et nytt brukt salg. Det er merkelig hvordan det fylles :)

Ønsker dere alle en superflott uke :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott å kvitte seg med litt som ein har stående og kan tenke meg det var masse fint der:)kunne jo virkelig tenkt meg å vært der men det kommer nok ein ny sjanse:)
Nå prøver vi å få desse på Sørlandet til å komme til oss på besøk og,kan telle på ei hand iløpet av 14 år dei har vært på besøk,Hihi trur dei synest det er langt her til mens vi ikkje synest det er så langt til Lyngdal!ønsker deg ei fin ny veke!

God klem fra Lillian