fredag, februar 04, 2011

Noe så nydelig...

Har du sett noe så nydelig? Tenk så heldig jeg er som fikk denne nydelige boksen til bursdagen min. Den er av metall, blankpusset og fin. Den har siseleringer både på siden og på lokket hvor det står Candies. Den har fått plass midt på spisebordet sammen med et par lysestaker og en Hortensia. Hun kan virkelig dette med å kjøpe gave som faller i smak den venninna mi. Det blir vel sånn når en har kjent hverandre i mange år. En vet liksom hva den andre liker, og det er vel ikke fritt for at en finner mange like ting i begges hjem.



Det er helg folkens! Store deler av min helg skal tilbringes på byens beste hotell. På søndag håper jeg at jeg skal få litt tid sammen med symaskinen, og bake macroner. Blir de vellykket skal dere få se bilder.
Har du planer for helgen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å både se og høre om de macroner... Det er skikkelig snadder.... Kos deg på jobb i helga :-) mvh Myrthle

Anonym sa...

Så heldig du er som fikk en så fin gave :)
Kunne også ha hatt en sånn til kveldssnopet ;) Har sluttet å kalle det lørdagsgodt ;)

Kos deg på jobb, og gi oss et fyldig referat om bakingen når den er overstått !!!

Stor klem fra Renate

Janne sa...

Så heldig du er !!!:-)) Koselig å ha helgesnopet i en slik fin boks.
Ha en riktig fin helg

Klem