søndag, august 15, 2010

Søndags Frokost

Søndag er en deilig dag! Da ordner vi ordntlig frokost og sitter lenge ved frokost bordet. Sessa har vært på overnattingsbesøk, og da må vi ha "æk" (egg) til frokost for det er noe av det beste hun vet.
Sist jeg var på Hansen & Co fikk jeg med hjem nye egge glass fra Bruka. Synes de er skjønne! Når jeg tenker meg om begynner det å bli en del skåler fra Bruka som står i skapene mine...
Dagen i dag har vært en deilig dag, og det sies at det er siste sommerdag for i år. Jeg skal holde meg for god til å si at det i så tilfelle er første og siste... Men jeg tror jeg kan si at det må ha vært den fineste i sommer. Vi hadde planlagt å sette inn hagemøblene for vinteren i dag, men de står enda på plenen. Det er jo lov å håpe at vi kan få et par findager til...
Aurora er klar for "æk" og bagels med "gatti"
Ønsker dere alle en flott uke

1 kommentar:

Mor og datter sa...

Dette så ut som en kjempe koselig frokost!! :) her hadde jeg likt meg.. så bra stemning når man sitter å skravler ved frokostbordet på søndagsmorgen.. er noe helt spesielt det!! ;)
ha en fin kveld! klem