mandag, august 16, 2010

Endelig harmoni i kjøkkenskapene...

Endelig liker jeg å se inn i kjøkkenskapene mine igjen. Jeg har siden vi fikk nytt kjøkken i fjor hatt veldig lyst til å kjøpe nytt service. Jeg har vært i tvil om hvilket service jeg skulle velge.
Har vært innom flere som Burleigh, Home & Cottage, men til slutt bestemte jeg meg for at det skulle være helt hvitt, og at jeg ville kunne blande i tilfelle jeg skulle finne noe hvitt fint som jeg vil ha i skapet! Valget falt på IKEA og 365+ Jeg er kjempe fornøyd!!! Og føler rett og slett at kjøkkenet også har kommet mer til sin rett! ( hahah alle mulige unskyldninger for å rettferdiggjøre kjøpet!)
Som dere kanskje har skjønt er jeg svak for skålene fra Bruka, og nå kommer de til sin rett i skapet.
Det gamle, slitte keramikk serviset som jeg ikke kunne få fort nok ut da det nye var i hus er pakket bort og satt på låven. Jeg tviler egentlig på at det noen gang blir tatt frem igjen...

PS. Jeg ser at det slett ikke er umulig at jeg kommer til å ønske meg nytt kamera til jul!


3 kommentarer:

Besta sa...

Flott service du har kjøpt deg, lurt valg med hvit...det kan kombineres med så mye.
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

My home is my Castle sa...

Nydelig med hvitt.. kan jo brukes til alt :)
Jeg er og svak for Burka, har noen skåler, men vil ha flere ;
Jeg ønsker meg og nytt kamera!!

Klem,Kari

Gunn Anita sa...

Digger de skålene:) Så gøy å følge med på siden din, så den først i går så det var gøy:) Keep up the good work;)
Klem Gunn Anita