mandag, mars 22, 2010

Ny uke...


Er du klar for en ny uke? Snøen minker ivhertfall og snart er det bare "brøytehaugene" igjen. Endelig er det mulig å skimte at en vår er på vei.
I dag reiste lillesøster og Tantes lille gull hjem. Det er nesten litt trist. Selv om det skal bli godt å få tilbake hverdagen, så blir det veldig stille når den lille speedy'en vår ikke lenger racer rundt i huset. Jaja, hun bor jo ikke langt unna og det blir nok ikke lenge før hun er på plass igjen, om ikke for så lenge om gangen som denne gang.
I helgen har vi fulgt spent med på nyhetene om vulkanutbruddet på Island. Pappa'n til Sessa er der oppe, og vi krysser fingrene for at dette utbruddet ikke skal utvikle seg til noe stort!

Bildene i dag har jeg lånt hos Sköna Hem, et svensk interiør blad som er "hur mycket bra som helst" Det er alltid flotte "hjemme hos" reportasjer i bladet og alltid nydelige bilder.¨


Ønsker dere alle en flott uke. Her skal det pløyes gjennom IKEA katalogen, der skal jeg nemlig på onsdag, og selvfølgelig gleder jeg meg!

4 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Nyyyydelige bilder !!

Huff håper det går bra på Island !!

Nå er det snart vår, og jeg lengter såååå er så lei av snøen :S

Goooood mandag til deg !:)

salige lavendel sa...

Så utrolig fine bilder, så delikat og lyst og litt røfft! Ha en fin dag og tak for titten her inne.

Besta sa...

Tenker det er deilig å slappe av litt :)
Ha en fin tur til IKEA.
klem fra marilyn

Stina sa...

Underbara bilder.:-) Kram Stina