torsdag, september 10, 2009

Vi rykker stadig frem...



Det går heldigvis fremover igjen i heimen. Jeg innrømmer at jeg var på bristepunktet de siste dagene i forgje uke. Nå er veggene på badet oppe og i løpet av dagen er forhåpentligvis også veggene på vaskerommet oppe. I helgen skal flisene legges, og etter det blir alt så mye bedre...
(Bildene er lånt fra Slettvoll)
Når badet og vaskerommet er ferdig, vil det ikke ta så lang tid før også kjøkkenet blir ferdig. Vi venter på benkeplaten, den første vi fikk var feil mål, men heldigvis kunne vi bruke noen av delene. Plasten i taket på loftet er nesten på plass. Så gjenstår det å kle veggene der oppe.
Det er etter at det er ferdig at moroa begynner. Da skal det tapetseres og stæsjes og det gleder jeg meg til.
Ha en flott dag, jenter


3 kommentarer:

Besta sa...

Det er deilig når en ser en ende på ting. Dere har jammen gjort mye.
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

Tiril sa...

Så kjekt at jeg kan glede noen med innleggene mine,
Kjekt at du syns om varene mine.
Du er vel glad du snart er ferdig med ditt gjøremål, her syns jeg aldri vi blir ferdige

ralfefarfars paradis sa...

S ågodt å høre at det går bedre;) Må si jeg gleder meg veldig til å se resultatet;)
Ha en fin dag!