tirsdag, september 07, 2010

Tolix

Flere bloggere har den siste tiden skrevet om stilen i hjemmet. For mange så endrer stilen seg etter hvert som tiden går. Noen er stanhaftige og tro mot en stil gjennom hele livet, mens andre har et lite sidesprang eller en fling innimellom og vender tilbake til den gode gamle.
Jeg for min del begynner å bli veldig lei det typisk sukkersøte. Jeg er langt i fra på vei mot det minimalistiske og det vil nok alltid finnes en og annen blonde i hus. Men litt sånn blandings av blonder og kanten av "fabrikk" stilen har virkelig begynt å slå rot i hjemmet.
Det er muligens derfor at jeg bare har fått mere og mere sansen for disse gamle Tolix stolene i det siste. Jeg kunne veldig godt ha hatt et par sånne hvite stoler i hjemmet mitt. Kanskje ikke akkurat i stua, men skulle nok ha funnet en annen grei plass til den.
Ønsker dere alle en riktig flott uke, plutselig er det helg igjen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kunne ha hatt det bordet også jeg ;)
Ha en fin dag, Yvonne !

Klem fra Renate

My home is my Castle sa...

Ser det er flere enn meg som vil ha litt forandring ;)
Tolix kunne jeg og hatt ett par av..
Blir spennende å se hva du forandrer på :)

Klem,Kari

Besta sa...

Jeg er nok en av de som ikke foretar de helt store stilforandringer. Jeg liker å forandre men stilen mine har egentlig vært ganske likt opp igjennom. Tror egentlig det har mer med menneske type å gjøre....ha i allefall en fin dag.
klem fra marilyn

hjem hos linda sa...

Spennende å følge med på hva du finner på av forandringer:0)
Skjerfene de koster kr 700.- men de er verd varje krone:0) Jeg sender fraktfritt hvis du ønsker.......
de er bare NYDELIGE...

Gosh i LOVE Becksøndergaard skjerf..
Ha ei flott kreativ uke Yvonne:0)
Klæm Linda
he he he...