tirsdag, september 14, 2010

Svak for

Veldig mye egentlig. Men Riviera Maison blir jeg aldri mett av. De har så mye lekkert og jeg tror jeg hadde takket ja til det meste om noen hadde bydd! De har utrolig mye flott i kurv, og de som kjenner meg godt vet at jeg har en kurv for det meste... Jeg hadde egentlig tenkt å legge ut noen bilder av nyheter fra web shoppen deres, men det gikk ikke ann å kopiere bildene derfra, så disse bildene har jeg lånt fra Riviera Maison butikken i Molde. Enjoy- sier jeg bare...
Denne stolen kunne Sessa ha sittet og sett på Sauen Shaun, komet kameratene og resten av Barne-tv i, mens tante ville ha hatt mere enn nok med å titte på stolen!


To av disse stolene i tv-stua ville ikke ha blitt feil...



Selv om trappa vår opp til loftet er i smaleste laget, skulle jeg nok alltids ha fått plass til denne trappe-kurven...




Og selv om konsollbordet mitt er fra IKEA, så ville denne kisten rigget riktig bra på hyllen under.


Etter at jeg begynte å publisere innleggene på Facebook, har jeg fått mange flere lesere, og det er så utrolig koselig. I går fikk jeg til og med spørsmål om jeg hadde lyst til å komme med tips til fargefalg. Tenk at noen har lyst til å spørre meg om tips. Det er jo bare fantastisk morro, og jeg kommer gjerne jeg. Dette blir spennende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Æ glede mæ te du kjeme :)

Hilsen Renate