onsdag, september 08, 2010

Oros til hvilken pris?


Denne lampen kjøpte jeg for et par år siden på Bohus. Det var en billigutgave av den jeg engentlig ville ha, og kostet ikke mere enn 599,-
Nå skal tydeligvis lampen ut av sortimentet, og en veninne hadde kjøpt seg to stykker på Bohus i Kristiansand til den nette sum av 200 kroner per stk.
Etter en ganske kjapp tenke pause kom jeg frem til at jeg også godt kunne ha hatt en til. Jeg sjekket prisen på Bohus sin nettside og leste at der kostet den 249,-
Greit nok, tenkte jeg- kan godt betale 249,- for lampen. Men så enkelt var det ikke på Bohus i Lyngdal kostet lampen fortsatt 599,- Jeg fortalte damen bak disken at i Kristiansand kostet den 200,- og på nettet kostet den 249,- Damen bak disken var kjempe hyggelig og gikk inn på sin data og fant ut at lampen skulle gå ut. Hun gav meg derfor halv pris på den og jeg betalte 299,-
Det jeg undrer meg litt over er at et så stort firma som Bohus ikke opererer med samme priser på ting som hører til sortimentet. Om det skal gå ut eller ei...
Er det noen andre som har erfaringer med dette?




3 kommentarer:

Hos Camilla sa...

Hei, jeg selger denne til 400 ;-)
Camilla

Besta sa...

Merkelige greier, du skulle tro at de hadde lik pris overalt...men lampen var fin dag. Pål skal snart til praha og jeg har lagt inn bestilling på ny lysekrone og lampetter:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Aashildsvilla sa...

hei. lekker lampe .har 3 av dem hjemme og syns de er kjempe lekre..klem fra åshild