søndag, september 19, 2010

Sporløst forsvunnet!


Joda, det er den forbaska kabelen til kameraet jeg leter etter. Jeg ville så gjerne vise dere bilde av den flotte gaven jeg har kjøpt til en av dere. Jeg har måttet gi opp, og håper at den dukker opp av seg selv helt sånn plutselig en vakker dag!
Jeg har funnet et bilde av gaven på nettet i stedet for. Det er altså en sølv ramme fra Lisbeth Dahl. Hun har jo en del og velge mellom... Målene på rammen er 20x25, så det er plass til et ganske stort bilde i den. Siden jeg ikke har fått vist bilde enda, har jeg bestemt meg for å utsette trekningen til onsdag. Håper ikke noen blir sei seg for det. Jeg har også bestemt at du kan være med i trekningen ved å legge inn kommentar på facebook, under koblingen. Håper det er mange som har lyst på rammen! Fortsatt god søndag alle sammen.



Ingen kommentarer: